May 28, 2021 Αφήστε ένα μήνυμα

42ο οδοντιατρικό συνέδριο Ασίας-Ειρηνικού

Από τις 18 έως τις 22 Μαΐου, πραγματοποιήθηκε το 42ο Ασιατικό Ειρηνικό οδοντιατρικό συνέδριο στο Κολόμπο της Σρι Λάνκα. Το συνέδριο αναβλήθηκε από το 2020 έως το 2021 λόγω της επιδημίας και πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στο διαδίκτυο.

Το θέμα της συνάντησης ήταν: Έννοιες και κριτική · Ένα όραμα για την αριστεία στην στοματική φροντίδα.

Ο Καθηγητής Pan Xiaogang του Νοσοκομείου των ένατων ατόμων&που συνδέεται με τη Σχολή Ιατρικής του Πανεπιστημίου της Σαγκάης Jiao Tong, ως λέκτορας συνεχούς εκπαίδευσης FDI που προτάθηκε από την κινεζική στοματολογική ένωση, έδωσε διάλεξη για το θέμα της αόρατης ορθοδοντικής, η οποία έγινε δεκτή από τους συμμετέχοντες.

42nd Asia Pacific Dental Congress


Αποστολή ερώτησής

whatsapp

Τηλέφωνο

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Εξεταστική